fc2ブログ

Azumi's nonsense

音楽は生活の一部です♪

iTunes Libraryの中から今日の1曲

Posted by Azumi on   0 comments

Wuthering Heights

 

作詞・作曲:Kate Bush

 

Emily Jane Brontëの小説「嵐が丘」を

Themeにした曲ですが

Kate BushDebut作にして最大のHit曲。

日本ではTV Variety番組

「恋のから騒ぎ」のOpening Themeでおなじみですよね

 

 

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green
You had a temper, like my jealousy
Too hot, too greedy
How could you leave me?
When I needed to possess you?
I hated you, I loved you too

Bad dreams in the night
They told me I was going to lose the fight
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights

 

Heathcliff, its me, Cathy come home
I'm so cold, let me in-a-your window

 

Oh it gets dark, it gets lonely
On the other side from you
I pine alot, I find the lot
Falls through without you
I'm coming back love, cruel Heathcliff
My one dream, my only master

Too long I roam in the night
I'm coming back to his side to put it right
I'm coming home to wuthering, wuthering,
Wuthering Heights

 

Oh let me have it, let me grab your soul away
Oh let me have it, let me grab your soul away
You know it's me, Cathy

 

 

風吹く荒野で
私たち 転げまわって遊んだものよね
あなたは 私と同じくらいやきもち焼きで
情熱的で欲張りだった
どうして私を置いて行ったの?
あなたが必要だったのに!
あなたを恨んだわ でも愛してた
毎晩 戦いに負けそうになる夢を見るのよ
私の嵐ヶ丘 嵐ヶ丘 
嵐ヶ丘を後に残して

 

ヒースクリフ、私よ、キャシーよ
  戻ってきたのよ すごく寒いわ 

窓を開けて中へ入れてちょうだい

 

あなたとは違うこの世界は
なんて暗くて 寂しいんでしょう!
恋しくてたまらない
あなたなしではダメになってしまう
私は愛に戻るわ 残酷なヒースクリフ!
私のたった一つの夢 私だけのご主人さま

 

長い間 夜をさまよっていたけど
彼のそばへ戻るわ
家に帰るわ 嵐ヶ丘 嵐ヶ丘
嵐ヶ丘へ

 

ああ、あなたの魂を掴み取って行きたい
ああ、どうか私にそうさせてちょうだい
私よ、キャシーよ

 

ヒースクリフ、私よ、キャシーよ
帰ってきたの とっても寒いの




Kate Bush(Wuthering Heights)

Kate Bush



Hayley Westenra(Wuthering Heights)

Hayley Westenra



Janine Kitzen(Wuthering Heights)

Janine Kitzen



Nancy Nova(Wuthering Heights)

Nancy Nova



Susan Egan(Wuthering Heights)

Susan Egan







Kate Bush




Hayley Westenra




The Ukulele Orchestra




The Puppini Sisters




China Drum

 

 

今週一週間私の拙いblogにお付き合い頂

ありがとうございます

 

God bless you...

 

 

 

 

 

当blogはFierfox 3.6で閲覧してくださいね


2628060062_0e64779a6c_o
スポンサーサイト



Post comment

管理者にだけ表示を許可する